8/26/2007

我在伏特加的日子9



4 comments:

Anonymous said...

我唔知有無同你講過,有次我入去m姐間房傾計(照肺)既時候,我發現原來佢間房d燈係好恐怖...佢d燈正正o係佢頭頂射落去,當佢一笑既時候,d陰影非常恐怖,情況就好似你畫中既咁= =

三日 said...

其實間公司的氣氛咁差
一個成日發脾4,
一個成日忍
心情唔好身體自然差~
個面口樣都會變得唔好la~

Anonymous said...

其實我一直都唔覺得m姐有真正的笑過 , 從來只係E起棚牙講野就以為自己笑左......

三日 said...

"E起棚牙講野就以為自己笑左"
好貼切的皮笑肉不笑example!!!
我一直覺得佢笑得好怪,
原來係呢個原因~!!!