3/10/2011

多謝小巴司機~!

又一次因為太累沒看清楚就上錯車

上一次在公司附近上車,本想去火車站,怎知過了一個站才知巴士是去大圍的
幸好還下得切,,,
又有一次,,,想坐西鐵卻上了東鐵...

今天上了的小巴目的地是上村..
這年以來的乘車習慣就是訓等我訓醒了才覺不妙..因為車上的空位很多...(平時到我下車時小巴仍是滿滿的)
幸好小巴前開著架64K 巴士
當小巴司機問:靚女你想去邊呀
我話:其實我係想去大埔
小巴司機好震驚話,下你上錯車WOW
我就好冷靜咁講:我都知..你係前面64K個巴士站扔下我就OK
小巴司機就好MAN咁爬前面駕64K巴士頭然後讓我下車再截巴士~!!

這減少了我又再次遲到半個鐘的紀錄
真係好多謝你,司機大佬~!!!!

No comments: