5/29/2007

這...真的是貓嗎????

過了2個星期的監獄生活,
大佬獲得自由可以週圍行了,
當初他還肯乖乖睡在我們為他預備的床,但不久就懂得爬上更加軟念念的東西上去

最開頭是我們的腿,
接著是沙發,
再來是我和老媽的床(基本上哪裡有人就去哪裡)
最近的新寵是洗衣籃裡的衣服
(只有小妹的床倖免,因為正好是上架床)...

大佬醒著時都是處在打獵狀態,一見到我們的腳就追著咬...
所以覺得他在睡時才是最可愛的..靜靜的任人魚肉,不會反抗...
可是..


這真的是地球上稱之為貓的生物嗎..?
大佬奇特的睡姿超出了我對貓的認知範圍..


"我投降la"(設計對白)



"條肉幾靚wow,一斤幾錢呀?"(設計對白)






"..好像牛奶好香.."(流口水)..最正常的一張



其實大佬可能快要進化成人...可以仰睡得咁舒服,而且只用後腳站立的時間也愈來愈多....

4 comments:

Anonymous said...

好誘人...好想拐左佢番屋企~>w<
post多d啦~好正好誘人呀~

三日 said...

佢個身可以180旋轉
好似識瑜加咁
得閒過來玩下..不過要預左比佢咬..
我手上的傷痕都係比佢咬,而唔係抓的..> <

Anonymous said...

我又要玩 ~
或者我搵帶部 Wii去妳度玩啦

三日 said...

好啊..
就約一天吧....
大概....6月or7月尾