12/11/2006

我在伏特加的日子3


小小的工傷 ,可以引致長期病患
所以盡可能每小時做一些小小的運動鬆弛筋骨

自己因為不好意思在office做拉筋
結果跑到廁所去做= =llll

2 comments:

Anonymous said...

唔好意思....我想....想...想講...其實我由第一份工開始己這麼做.....還有,最好的拉筯是把手放頭後面再摸背部那種,不過穿襯衫較難做,如果廁格夠寬敞手掂腳尖真的讓全身舒暢~

Anonymous said...

我想做的是全身拉筋
特別是腳的
如果我成日起身做..
一定嚇死人
現在坐得太久就覺得已和椅子合二為一..
好似唔識行咁
好可怕